RMA reklamationsprocedure
Stjernholm & Co yder 1 års garanti fra fakturadatoen.
Producenten tilbyder i nogle tilfælde en endnu længere garanti, i disse tilfælde gælder garanti aftalen imellem køber og producent, og er en såkaldt “return to factory” garanti, hvor kunden betaler fragt omkostningerne til producenten. Stjernholm & Co hjælper gerne med behandlingen af denne garanti aftale mod betaling.
Sådan foregår proceduren:
Du kontakter os på telefon: +45 38 10 50 70 eller rma@stjernholmco.dk
Får et support/Ticket nummer fra os og fremsender varen til os påført med support nummeret sammen med skriftlig fejlbeskrivelse.
Vi tester varen for at fremprovokere fejlen. Finder vi fejlen fremsendes varen til producenten til reparation eller ombytning.
I nogle tilfælde fremsendes direkte til et autoriseret servicecenter.
Har du serviceaftale?
Så kan vi tilbyde lån eller leje af tilsvarende produkt til rådighed i reparationsperioden.
DOA-produkter (Dead On Arrival) defineres som produkter, der er ”døde”, ved modtagelsen.
Anmeldelse af DOA skal ske indenfor de første 8 dage efter, du har modtaget produktet, ellers vil produktet overgå som en almindelig garanti-reparation. Afhængig af enkelte producenters vilkår vil der enten blive foretaget en ombytning, eller den vil blive repareret og returneret.
Garanti dækker ikke fejlbetjening,forkert brug, fejlinstallation, skader sket som følge af f.eks. lyn og torden, væsker eller lignende.
Hvis et produkt fremsendt til reparation ikke er fejlbehæftet, forbeholder Stjernholm & Co sig ret til at opkræve et diagnose gebyr på 750,- ekskl. moms. Køber afholder alle forsendelsesomkostninger.